Ostrá fáze kampaně se blíží, těšíme se na setkávání s Pražany a rozhovory v ulicích
Do voleb jdeme s podporou politické strany, naše DNA se ale nemění. Stejně jako ve volbách v roce 2018 se budeme potkávat s Pražany v ulicích. My, tedy stávající radní a zastupitelé, dobrovolníci, ale také nové tváře, které si rozhodly zkomplikovat život politikou a budou se ucházet o hlasy Pražanů v městských částech. Celkem letos kromě Magistrátu kandidujeme na 14 městských částech.
Jedinými příjmy PRAHY SOBĚ jsou dary, které zveřejňujeme na transparentním účtu https://ib.fio.cz/ib/transparent?a=2301476108. Letošní kampaň by se měla pohybovat někde v rozmezí 5-10 milionů korun, což je ve srovnání s našimi politickými soupeři podstatně nižší částka. „Naši hlavní investici v kampani představuje čas našich kandidátů a dobrovolníků, strávený v ulicích v rozhovorech s lidmi. Všem moc děkuji za jejich podporu a nasazení! “ říká Jan Čižinský, lídr PRAHA SOBĚ.
Předvolební kampaň v ulicích stejně jako před čtyřmi roky podpoříme i reklamou v onlinu a dalšími prostředky, byť jsme toho názoru, že se volby nevyhrávají na sociálních sítích ani v internetovém prostředí. Minimálně plánujeme využívat tištěnou a online inzerci, část prostředků půjde do outdoorové reklamy, přičemž ale nebudeme využívat billboardy. Jejich umisťování ve veřejném prostoru v Praze naopak omezujeme. Online část bude dominovat Facebook, do kterého investujeme téměř polovinu online rozpočtu. PR sekci externě posiluje agentura AC&C PR.
- Outdoor reklama v % z celkového rozpočtu: 17 %
- Inzerce v tištěných médiích v % z celkového rozpočtu: 4 %
- Merchandise, jídlo, pochutiny, reklamní předměty pro voliče v % z celkového rozpočtu: 16 %
- Cestovní náklady spojené s kampaní, doprava, ubytování, diety, občerstvení v % celkového rozpočtu: 0 %
- Placené kampaně na Facebooku a Instagramu v % celkového rozpočtu: 14 %
- Ostatní náklady na on-line část kampaně v % celkového rozpočtu: 8 %
- Personální náklady – mzdy, odměny, DPP, dohody o dílo v % celkového rozpočtu: 6 %
- Produkce – tisk reklamních a propagačních materiálů, audiovizuální-produkce, klipy v % celkového rozpočtu: 15 %
- Výzkumy: 5 %
- Ostatní: 15 %
Stejně jako ve volbách v roce 2018 na kampani pracuje náš interní tým s řadou externích kreativců. Všichni do spolupráce na kampani šli proto, že vidí v Praze Sobě šanci na skutečnou změnu pražské politiky.
Tým kampaně PRAHA SOBĚ:
- Pavel Zelenka – volební manažer
- Michael Koch – volební manažer
- Martin Špaček – manažer kampaně
- Julie Kochová – PR, mluvčí
- Matěj Křístek – online kampaň
- Digital Ant – spolupráce s digitální agenturou ohledně promování příspěvků
- STEM
- AC&C PR