Reklama na chodnících bohužel zůstane
V minulém volebním období Praha ukončila další dědictví z devadesátek. Po 25 letech trvání extrémně nevýhodné smlouvy s JCDecaux mohly konečně zmizet stovky reklamních vitrín (citylightů), za které Praha dostávala směšných 12 milionů korun ročně.
Smlouva byla podepsaná, stačilo neudělat NIC a vitríny mohly být ZDARMA pryč. Bohužel ale opět evidentně zvítězily byznysové zájmy. Rada hlavního města včera odhlasovala, že citylighty, které akorát brání chodcům a hyzdí okolí, ve městě zůstanou. Opět se ukázalo, kdo pracuje pro Pražany a kdo do vlastní kapsy.
Až zase uvidíte nějakého politika současné koalice, jak se chlubí čištěním vizuálního smogu, vzpomeňte si na to. Všechny samostatně stojící citylighty mohly být pryč. Nebudou. Kvůli koalici ODS a Pirátů.