Městský okruh zase o kus dál
Dokončení Městského okruhu je jedna z největších plánovaných investic současné Prahy a PRAHY SOBĚ. Chybějící část mezi Holešovičkami a Jižní spojkou zoufale schází. Před naším nástupem byl projekt ve slepé uličce. Stál. Čelil odporu veřejnosti i městských částí. Nutno podotknout, že zcela oprávněně. Byl to projekt z 80. let a podle toho taky vypadal. Městu nepomáhal. Spíš ho ničil. Rozděloval město, městské čtvrti i Pražany. Byl neprosaditelný a nerealizovatelný.
Hned na začátku volebního období jsme vybrali projektanta pro dostavbu. S Petrem Hlaváčkem jsme proměnili projekt, aby byl nábojem i potenciálem pro další rozvoj Prahy. Na povrchu vytvářel kvalitní veřejná prostranství a umožnil rozvoj MHD. Pod zemí zas kvalitně řešil dopravu, aby průjezd byl rychlý a bezpečný. A získali jsme podporu městských částí. Pak jsme provedli 89 hloubkových vrtů v jeho budoucí trase a před odevzdáním máme dokončenou dokumentaci pro územní rozhodnutí.
Geotechnický průzkum nám poskytl data a informace, které stačily pro územní rozhodnutí. Ale pro stavební povolení potřebujeme o geologickém prostředí znát mnohem větší detail. A s tím nám pomůže podrobný geologický průzkum. Jeho přípravu dnes schválila Rada. Stejně jako u Metra D jeho tunely budou základem tunelů, kde se budou v budoucnu plynule prohánět desetitisíce řidičů.
Připravovat tak velké infrastrukturní stavby, jako je dokončení vnitřního Městského okruhu, je mravenčí a často neviditelná práce. Papírování, projektování, získávání informací, obíhání úřadů. Musí se odmakat obrovské množství práce, než se kopne do země. Ale bez toho to nejde. Za jedno volební období jsme s kolegy odpracovali to, co se neudělalo za posledních 15 let, kdy se o projektu jen mluvilo, ale práce stála.
Chceme v tom s PRAHOU SOBĚ pokračovat i další volební období. Zakřížkujte naši celou kandidátku ve volbách, ať můžeme dále pracovat pro Vás a naše město. Takhle bude například vypadat oblast Balabenky.
Zdroj: SATRA