22. 7. 2022

Ostrá fáze kampaně se blíží, těšíme se na setkávání s Pražany a rozhovory v ulicích

Do voleb jdeme s podporou politické strany, naše DNA se ale nemění. Stejně jako ve volbách v roce 2018 se budeme potkávat s Pražany v ulicích. My, tedy stávající radní a zastupitelé, dobrovolníci, ale také nové tváře, které si rozhodly zkomplikovat život politikou a budou se ucházet o hlasy Pražanů v městských částech. Celkem letos kromě Magistrátu kandidujeme na 14 městských částech.

Jedinými příjmy PRAHY SOBĚ jsou dary, které zveřejňujeme na transparentním účtu https://ib.fio.cz/ib/transparent?a=2301476108. Letošní kampaň by se měla pohybovat někde v rozmezí 5-10 milionů korun, což je ve srovnání s našimi politickými soupeři podstatně nižší částka. „Naši hlavní investici v kampani představuje čas našich kandidátů a dobrovolníků, strávený v ulicích v rozhovorech s lidmi. Všem moc děkuji za jejich podporu a nasazení! “ říká Jan Čižinský, lídr PRAHA SOBĚ.

Předvolební kampaň v ulicích stejně jako před čtyřmi roky podpoříme i reklamou v onlinu a dalšími prostředky, byť jsme toho názoru, že se volby nevyhrávají na sociálních sítích ani v internetovém prostředí. Minimálně plánujeme využívat tištěnou a online inzerci, část prostředků půjde do outdoorové reklamy, přičemž ale nebudeme využívat billboardy. Jejich umisťování ve veřejném prostoru v Praze naopak omezujeme. Online část bude dominovat Facebook, do kterého investujeme téměř polovinu online rozpočtu. PR sekci externě posiluje agentura AC&C PR.

  • Outdoor reklama v % z celkového rozpočtu: 17 %
  • Inzerce v tištěných médiích v % z celkového rozpočtu: 4 % 
  • Merchandise, jídlo, pochutiny, reklamní předměty pro voliče v % z celkového rozpočtu: 16 %
  • Cestovní náklady spojené s kampaní, doprava, ubytování, diety, občerstvení v % celkového rozpočtu: 0 %
  • Placené kampaně na Facebooku a Instagramu v % celkového rozpočtu: 14 %
  • Ostatní náklady na on-line část kampaně v % celkového rozpočtu: 8 %
  • Personální náklady – mzdy, odměny, DPP, dohody o dílo v % celkového rozpočtu: 6 % 
  • Produkce – tisk reklamních a propagačních materiálů, audiovizuální-produkce, klipy v % celkového rozpočtu: 15 %
  • Výzkumy: 5 %
  • Ostatní: 15 % 

Stejně jako ve volbách v roce 2018 na kampani pracuje náš interní tým s řadou externích kreativců. Všichni do spolupráce na kampani šli proto, že vidí v Praze Sobě šanci na skutečnou změnu pražské politiky.

Tým kampaně PRAHA SOBĚ:

  • Pavel Zelenka – volební manažer
  • Michael Koch – volební manažer
  • Martin Špaček – manažer kampaně
  • Julie Kochová – PR, mluvčí
  • Matěj Křístek – online kampaň
  • Digital Ant – spolupráce s digitální agenturou ohledně promování příspěvků 
  • STEM
  • AC&C PR

Máme své město rádi a záleží nám na místě, kde žijeme.