Další stavební povolení: trať Divoká Šárka – Dědina
Tramvajový boom pod taktovkou PRAHA SOBĚ pokračuje mílovými kroky a budoucí trať z Divoké Šárky na Dědinu má pravomocné stavební povolení! Během zimy náš náměstem pro dopravu Adam Scheinherr s DPP vysoutěží zhotovitele a věříme, že na jaře příštího roku začneme stavět. Na konci roku 2019 jsme získali územní rozhodnutí a letos jsme navázali stavebním povolením. Když se chce a projekt je pečlivě projednaný a připravený, tak to odsejpá.
Díky nové trati se pražská tramvajová síť rozroste o 2.3 kilometru a pět nových zastávek. Zároveň jsme projekt upravili a vysadíme tam více než 170 nových stromů. Na Dědinu se pojede zelenou alejí. Od nástupu na Magistrát máme už 5 stavebních povolení na nové tratě a smyčky. Kdyby se tomu předchozí politické reprezentace věnovaly aspoň z půlky jako my, mohli jsme být úplně někde jinde. Každopádně dluh úspěšně splácíme. Mezi Pražského povstání a Pankrácem už jezdí tramvaje. Stavíme trať z Barrandova do Holyně a smyčku Zahradní město. Do jara příštího roku začneme stavět trať z Modřan do Libuše i smyčku Depo Hostivař a připravujeme veřejnou zakázku na stavbu Dvoreckého mostu.
Pražská tramvajová síť je celosvětový unikát. Každý návštěvník Prahy obdivuje naši veřejnou dopravu a tramvaje v tom hrají zásadní roli. S rozvojem města ale musíme rozvíjet i kolejovou infrastrukturu, aby cestující stále měli patřičný komfort a pražská tramvajová síť stále patřila k základním kamenům naší MHD.