Kroky proti reklamní džungli
Vizuální smog způsobuje našemu městu ještě větší škody, než to na první pohled vypadá. A to je co říct. Za ohyzdnými a nevhodně umístěnými reklamními poutači stojí totiž ve většině případů nevýhodné smlouvy z minulosti, na kterých městu unikají miliony ročně. Věc se zkrátka netýká jen estetiky. Do vypovídání těchto smluv se musí pustit každý řádný hospodář, a přesně to udělal náš náměstek pro dopravu Adam Scheinherr. Na jeho podnět odstraní Technická správa komunikací (TSK) stovky nadbytečných reklamních sloupků, které se v ulicích tvářily jako dopravní značení a rozptylovaly tak řidiče. A v budoucnu potká to samé rušivou reklamu umístěnou na silničních mostech, která je v současnosti krytá problematickou smlouvou z roku 1992. Ta je „chytře“ napsaná tak, že ji lze vypovědět jen jednou za deset let, ale my už ve spolupráci s TSK podnikáme nezbytné právní kroky, aby se to povedlo co nejdřív. Chceme žít v moderním civilizovaném městě, ne v reklamní džungli.