9. 12. 2019

Město má jít příkladem

Když na křiklavé reklamy hyzdící centrum Prahy nestačí česká legislativa, musí si město poradit samo. Naše radní pro kulturu a památkovou péči Hanka Třeštíková proto připravila nová pravidla citlivého označování provozoven, která budou odteď závazná pro všechny objekty v majetku města. Co novinka přinese v praxi? Výlohy městských domů půjdou příkladem a zbaví se nánosu vizuálního smogu, všichni nájemci zase dostanou praktický návod, jak při „výzdobě“ svých obchodů postupovat.

Máme své město rádi a záleží nám na místě, kde žijeme.

  • Pět jasných cílů pro Prahu

    Pohodlná a rychlá doprava pro všechny

    Kvalitní školy a dostupné sociální služby

    Poctivá a otevřená správa městských financí

    Péče o kulturu a regulace masového turismu

    Město ohleduplné k lidem i přírodě

    Číst Vizi
  • Zapojte se

    Odebírejte náš newsletter

    Přidejte svůj lajk, sledujte nás na facebooku

    Přijďte na setkání s námi

    Dejte nám vědět, co je potřeba změnit

    Chci se zapojit
  • Podpořte naši kampaň

    Připojte se k nám a podpořte naši kampaň finančním příspěvkem – ať se o našich plánech lidé dozvědí!

    Pomůžete nám také, pokud se připojíte k rozdávání našich materiálů nebo je umístíte ve své provozovně. Napište nám na dobrovolnici(at)prahasobe.cz

    Za každou podporu děkujeme!

    Chci podpořit kampaň