21. 11. 2019

Přihlaste se o příspěvek na sousedskou akci

Jak se pozná kulturní město? Kromě špičkových koncertních sálů, galerií, divadel a muzeí taky podle toho, jak „kulturně“ vypadá jeho veřejný prostor nebo jak v něm fungují občanské spolky. Za první republiky v Čechách spolková činnost kvetla, pak měla na dlouhá desetiletí utrum, ale dnes, 30 let od Listopadu, už naštěstí rychle vzkvétá znovu.

Sousedé běžně pořádají brigády na zkrášlování vnitrobloků, rodiče organizují společné bazárky pro děti, slaví se masopusty nebo pořádají ochotnická představení. Takových akcí se v Praze denně odehrávají stovky, od centra po sídliště, a tak se město z iniciativy naší radní pro kulturu Hanka Třeštíková rozhodlo je nyní podpořit i finančně.

Do 13. prosince si Pražané budou moci požádat o příspěvek 50 tisíc na akci, kterou plánují ve svém okolí pořádat zkraje příštího roku. Zároveň už je jisté, že se tyto prostředky do budoucna bohatě vrátí. Spolky Praze totiž pomáhají nejenom prakticky, třeba právě s úklidem veřejných prostor, ale hlavně z ní dělají kulturní město se vším všudy.

Plánujete sousedskou akci? Svou žádost o příspěvek vyplňte jednoduše tady: bit.ly/sousedske_dotace.

Máme své město rádi a záleží nám na místě, kde žijeme.

  • Pět jasných cílů pro Prahu

    Pohodlná a rychlá doprava pro všechny

    Kvalitní školy a dostupné sociální služby

    Poctivá a otevřená správa městských financí

    Péče o kulturu a regulace masového turismu

    Město ohleduplné k lidem i přírodě

    Číst Vizi
  • Zapojte se

    Odebírejte náš newsletter

    Přidejte svůj lajk, sledujte nás na facebooku

    Přijďte na setkání s námi

    Dejte nám vědět, co je potřeba změnit

    Chci se zapojit
  • Podpořte naši kampaň

    Připojte se k nám a podpořte naši kampaň finančním příspěvkem – ať se o našich plánech lidé dozvědí!

    Pomůžete nám také, pokud se připojíte k rozdávání našich materiálů nebo je umístíte ve své provozovně. Napište nám na dobrovolnici(at)prahasobe.cz

    Za každou podporu děkujeme!

    Chci podpořit kampaň