Kampaň V Praze jako doma
S cestovním ruchem je to oříšek. Minulý rok jsme pod náporem turistů vyloženě úpěli, letos na nás těžce dopadne jejich nedostatek. Dle dat Českého statistického úřadu do Prahy v prvním čtvrtletí letošního roku zavítalo o 30 % méně turistů než loni. Následky koronakrize se ale ještě více projeví v současném druhém kvartálu, kdy očekáváme ještě mnohem větší pokles.
Naše radní pro kulturu a cestovní ruch Hanka Třeštíková proto spolu s Prague City Tourism vymýšlí, jak do Prahy přilákat tuzemské turisty. A tak je tu kampaň #vprazejakodoma. Návštěvníci Prahy z Česka i ze zahraničí mohou už po jedné noci v hotelu využít poukázky na volné vstupy do muzeí, památek, zoo a dalších míst či získat benefity z rukou partnerů kampaně ze soukromého sektoru.
O kampani a pravidlech pro využívání benefitů se dočtete na webu http://vprazejakodoma.cz/.