20. 1. 2020

Kroky proti reklamní džungli

Vizuální smog způsobuje našemu městu ještě větší škody, než to na první pohled vypadá. A to je co říct. Za ohyzdnými a nevhodně umístěnými reklamními poutači stojí totiž ve většině případů nevýhodné smlouvy z minulosti, na kterých městu unikají miliony ročně. Věc se zkrátka netýká jen estetiky. Do vypovídání těchto smluv se musí pustit každý řádný hospodář, a přesně to udělal náš náměstek pro dopravu Adam Scheinherr. Na jeho podnět odstraní Technická správa komunikací (TSK) stovky nadbytečných reklamních sloupků, které se v ulicích tvářily jako dopravní značení a rozptylovaly tak řidiče. A v budoucnu potká to samé rušivou reklamu umístěnou na silničních mostech, která je v současnosti krytá problematickou smlouvou z roku 1992. Ta je „chytře“ napsaná tak, že ji lze vypovědět jen jednou za deset let, ale my už ve spolupráci s TSK podnikáme nezbytné právní kroky, aby se to povedlo co nejdřív. Chceme žít v moderním civilizovaném městě, ne v reklamní džungli.

Máme své město rádi a záleží nám na místě, kde žijeme.

  • Pět jasných cílů pro Prahu

    Pohodlná a rychlá doprava pro všechny

    Kvalitní školy a dostupné sociální služby

    Poctivá a otevřená správa městských financí

    Péče o kulturu a regulace masového turismu

    Město ohleduplné k lidem i přírodě

    Číst Vizi
  • Zapojte se

    Dejte nám vědět, co je potřeba změnit

    Uspořádejme sousedské setkání

    Přidejte svůj lajk, sledujte nás na facebooku

    Chci se zapojit
  • Podpořte naši práci

    Nestojí za námi žádný velký sponzor a jako občanští kandidáti jsme nedostali žádný příspěvek za volby.

    Abychom mohli o naší práci dávat vědět, potřebujeme vaši podporu.

    Chci vás podpořit