9. 12. 2019

Město má jít příkladem

Když na křiklavé reklamy hyzdící centrum Prahy nestačí česká legislativa, musí si město poradit samo. Naše radní pro kulturu a památkovou péči Hanka Třeštíková proto připravila nová pravidla citlivého označování provozoven, která budou odteď závazná pro všechny objekty v majetku města. Co novinka přinese v praxi? Výlohy městských domů půjdou příkladem a zbaví se nánosu vizuálního smogu, všichni nájemci zase dostanou praktický návod, jak při „výzdobě“ svých obchodů postupovat.

Máme své město rádi a záleží nám na místě, kde žijeme.

  • Pět jasných cílů pro Prahu

    Pohodlná a rychlá doprava pro všechny

    Kvalitní školy a dostupné sociální služby

    Poctivá a otevřená správa městských financí

    Péče o kulturu a regulace masového turismu

    Město ohleduplné k lidem i přírodě

    Číst Vizi
  • Zapojte se

    Dejte nám vědět, co je potřeba změnit

    Uspořádejme sousedské setkání

    Přidejte svůj lajk, sledujte nás na facebooku

    Chci se zapojit
  • Podpořte naši práci

    Nestojí za námi žádný velký sponzor a jako občanští kandidáti jsme nedostali žádný příspěvek za volby.

    Abychom mohli o naší práci dávat vědět, potřebujeme vaši podporu.

    Chci vás podpořit